Honda Civic EG turbo - 250whp

  • D16Z6 balansert og blueprintet av In-Tec Motorsport
  • CP stempler
  • Golden Eagle råder
  • Supertech ventiler, retainere og ventilfjærer
  • Block girdle
  • ARP topplokksbolter
  • Original 3-lag stål topppakning
  • Originalt gasspjeld
  • Original kam
  • Skunk2 innsug
  • Stage 3 portet topp av In-Tec Motorsport
  • MSD pluggledninger, cap og blaster coil
  • NGK7 tennplugger
  • Portet oljepumpe
  • OBX-R eksosmanifold
  • 38mm wastegate
  • T3/T4 "China" turbo (Ebay)
  • AEM bensintrykkregulator og fuel rail
  • 750cc injektorer
  • JDM Sport intercooler
  • 3 bar mapsensor
  • 3" Downpipe
  • 2,5" eksosanlegg
  • Walbro 255lph bensinpumpe
  • Hondata S300 EMS

Bremset kun på 0,7 bar ladetrykk da clutchen begynte å slure over dette. Vil bli bremset på ny straks ny clutch er installert.